דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ילדים אוהבים משחקי כדורגל 

מאת    [ 26/11/2010 ]

מילים במאמר: 1241   [ נצפה 2700 פעמים ]

משחקים היא פעילות הנאה בדרך כלל ואפשר להסתכל על המלה משחקים מכמה כיוונים, משחק כמו בידור וקולנוע או משחקים כמו כל משחק פיזי / ספורטיבי או משחקים און ליין. המשחקים דורשים בדרך כלל כוח פיזי, מנטלי או שכלי. והיתרנות של משחקים רבים פרט להנאה, חשיבה, למידה קואורדציה ושיפור הכושר הגופני ועוד.
המלה משחקים מכילה בתוכה הרבה סוגים, שכל סוג מכיל בתוכו קבוצה מיוחדת של סוג משחקים זה שהולכים באותו הכיוון של הקבוצה האב. ואנחנו בכתבה זו נעבור על כמה מהסוגים הכי פופולרים ונכתוב בקצרה על כל אחת מהם.

משחקי כדור, ומכיל בתוכו כדורגל, כדורסל, כדור עף, כדור מים, טניס, ביליארד, טניס שולחן ועוד משחקים המשחקים בהם עם כדור.

משחקי שולחן, הם המשחקים המכילים שולחן מכל סוג, כמו: שחמט, שש בש, פוארטו ריקו, מונופול ועוד.

משחקי חשיבה, המכילה בדרך כלל משחקים שדורשים הרבה מחשבה, ואין להתעלם מזה, כמו, חידות חיתוך והרכבה, ריבוע קסם, חידת ה-15, קוביה הונגרית, סודוקו, מגדלי האנוי ועוד.

משחקי מחשב, משחקים שמשחקים אותם רק דרך המחשב, כמו, משחקי כדורגל של פיפא, מנגנים עם דורה, דיאבלו, הסימס, World of Warcraft ועוד.

משחקי וידאו, משחקים שדורשים מסך כמו טלויזיה ומכשיר משחקים, כמו, טטריס, קראש בנדיקוט, פקמן, מריו, סופר מריו, האחים סופר מריו ועוד.

צעצועים, הם משחקים של צעצועים כמו בובות, בלונים, יו יו, סביבון, מטבח לילדים, מכוניות צעצועים לילדים, כלי עבודה פלסטיק, רכבת צעצוע ועוד משחקים לילדים שונים ומדליקים.

משחקי עט ונייר, משחקים שמשחקים בהם בעזרת כלי כתיבה כמו עט או עפרון ונייר כדי לכתוב עליו, כמו, איקס עיגול, קווים וריבועים, ארץ עיר, צוללות, נים, הקס ועוד.

משחקי קלפים, זהו משחק עממי ואפשר לשחק בו לבד או עם כמה חברה ואפשר לשחק עם שותפים או כל אחד לבדו נגד כולם, כמו, פוקר, לבבות, קרה קופה, מלחמה, דוראק, סוליטר, פריסל ועוד.

משחקי חברה, משחק שדורש כמה שחקנים כמו, ים יבשה, מחבואים, אמת או חובה, שבע בום, תופסת ועוד.

משחקי קופסה, משחקים מוכרים והרבה מבוקשים כמו, דומינו, פאזל, מונופול, בול קליעה, פלונטר, פוארטו ריקו ועוד.

בכל אחת מהקבוצות שרשמנו לעיל מכילה בתוכה עוד הרבה משחקים שונים.

ככל בוקר, בדרך כלל אני נכנס לפייסבוק, בודק מה רשמו החברים שלי ומה עניין אותם בשעות האחרונות, וגם בודק חדשבות של האתרים שאני אובה. אבל היום ראיתי תמונה מדהימה לשחקני כדורגל ששם חבר שלי, תמונה של שחקן כדורגל המחזיק כדורל ושחקנים נופלים מאחוריו, מהתמונות של משחקי כדורגל אבל הפעם זה היה קרקטורה ומצחיק במיוחד.

כמו בכל משחקי בט 365 שונים יש את התמונה האיכותית והמושכת של השחקן הטוב בקבוצה, או לשחקנים המשתתפים במשחקי כדורגל. אבל התמונה המצחיקה שראיתי היתה מאוד מדליקה, הסתכלתי עליה לכמה דקות ונסיתי לסרוק כל פינה וזוית וכל תנועה של השחקנים בתמונה של שחקני כדורגל. זו היתה תמונה של ריאל מדריד נגד ברשלונה. ושחקני ברשלונה הגדולים נופלים ארצה כי לא יכלו לתפוס את קריסטיאנו המחזיק את הכדורגל וממשיך בריצה.

משחקי כדורגל עדיין מושכים את הלבבות, והוא לא מבדיל בין עשיר לעני, או בין זקן לצעיר. זה משחק שפשוט משגע את העולם. ולמה?! או, ואיך! אני לא יכול להשיב בקלות על שאלה זאת.

היום אני אדם בן יותר משלושים שנה, והיום אני לא צופה ב- משחקי כדורגל כמו שהייתי בעבר, כי פשוט אין לי זמן לזה. רוב היום אני מול המחשב עושה את העבודה שלי, אבל בני בן השנתיים וחצי אוהב לשחק ב- כדורגל ותמיד הוא מפריע לי בעבודה כשאני עובד מהבית , וירצה לשחק איתי כדורגל. נכון שאני משחק איתו ולחצי שעה בכל פעם במרפסת או בגינה, אבל תמיד אני זוכר את עצמי כאשר הייתי משוגע על משחקי כדורגל ותמיד הייתי השחקן הכי טוב בכיתה. בחופש הגדול, היינו קמים בשעות הבוקר המוקדמות, הולכים למגרש כדורגל ומשחקים, היינו עושים קבוצות וכל קבוצה הייתה מכילה 5 ילדים.

משחקי כדורגל משכו גם הרבה ילדים ועדיין משכים אותם כל יום, והיינו מתחלקים כולנו ובוחרים מחדש ו משחקים קבוצה נגד שנייה, המפסידה יוצאת ונכנסת הקבוצה האחרת, ולפעמים היינו מגיעים לחמשה קבוצות. תמיד כיף לראות משחקי כדורגל או לשחק בכדורגל עם חברים, אבל צריך זמן לזה. ואם יז זמן למה לא לצפות בשחקנים גדולים כמו קריסטיאנו ומיסי! אולי אחרם מעדיפים לבלות בקניונים בשעות המשחק.

לפני 10 שנים לא היו אתרי משחקים בארץ, אולי היה אתר אחד או שניים של משחקים. והמשחקים שהיו מאוד פשוטים לעומת משחקים של ימינו. היום באינטרנט אפשר לספור הרבה מאוד אתרי משחקים, בין אם הם מתחמים במשחקים און ליין או אתרי פורטל המכילים גם קטגוריית משחקים לטובת המבקרים.

אפשר לחלק את תחומי המשחקים לכמה קטגוריות, כמו משחקי פעולה, משחקי בנות, ילדים, אסטרטגיה, לימודים, משחקי ספורט ועוד.

משחקי פעולה, משחקים המתאפיינים בנידה רבה של פעילות וקצב גבוה של התרחשות, כמו משחקי ירי ,רדיפות, מכות, מלחמה ומרוצים ועוד. והם משחקים המציבים אתגרים פיזים בפני השחקנים כמו זמן תגובה מהר וקצר והשחקן שולט בדמות מסוימת שהיא הגיבור שלו והוא השולט כדי לנצח במשחק.

משחקי מרוצים, הם משחקים מבוקשים במיוחד לילדים יותר מאשר בנות, משחקים שיש בהם הרבה מרץ וזהירות וגם תגובות זריזות. במשחקים אלו השחקן בוחר לעצמו רכב ומתחרה בין מכוניות או אופנועים באותו משחק. חלק מהמשחקים אפשר לשחק מול חברים אנושיים וחלק מהמשחקים מתחרים עם המחשב עצמו.

משחקי בנות, הם משחקים אהובים על בנות במיוחד ולכן קשרו אותם לבנות. חלק ממשחקים אלו הם דורה, בראץ, ברבי, הלבשה, עיצוב שיער ועוד. בנות קטנות וגם גדולות אוהבות לשחק במשחקים אלו ושונה מילדים שמחפשים משחקים שיש בהם פעולה ואקשן.

אם אנחנו נסרוק את כל המשחקים והקטגוריות שלהם, אנחנו לא נסיים, ולכן נסתפק הפעם לכתוב על שלוש קטגוריות שונות. ואולי בפעם הבאה נדבר על יותר משחקים און ליין. ולא לשכוח אם יש לכם משחק מסויים תשלחו אותו אלי בבקשה לבדוק אותו ואולי אוסיף אותו לאתר של חברי.

דייגו ארנלדו מראדונה הכדורגלן הארגנטיני שנולד ב- 30 באוק' 1960. אחד הכדורגלנים הטובים ביותר בכל הזמנים בעולם. ובגביע משחקי כדורגל של שנת 2010 היה המאמן של נבחרת ארגנטינה.

הוא הוכתר יחדיו עם פלה הברזילי בתור השחקנים הטובים ביותר בעולם, מראדונה נבחר על ידי סקר עולמי ופלה נבחר על ידי ארגון הפיפא. ויש גם שחקני כדורגל מצטיינים ואולי בעתיד יוולד שחק משחקי כדורגל שיעבור את דייגו. 
הוא אהב משחקי כדורגל כשהיה ילד קטן, יליד לאנוס וגדל בעיירת הצריפים, נולד למשפחה ענייה מאוד ובזכות הוריו שידעו את כושריו הצליחו למנוע ממנו להכנס לעולם הפשע. הוא ידע שדרך משחקי כדורגל הוא יתגבר על העוני והשקיע את כל כולו בכדורגל. והקבוצה הראשונה ששיחק בה היתה ידועה בשם הכוכב האדום, אז היה בן 9 שנים, ובתוך זמן קצר הקים עם חבריו קבוצה משלהם וקראו לה בשם לוס סבוז'יטס שפירושה הבצלצלים כי כל מי ששיחק מולם בוכה, כך הם טענו.

הקבוצה הזאת היתה כל כך טובה, עד שהכניסו את כל חבריה לקבוצת הנוער של אנשי ארחנטינוס ג'וביורס. בגיל צעיר הפך מראדונה לכוכב גדורגל, התחיל במשחקי כדורגל לפני שמלאו לו 16 שנים, ובשנת 76 היה השחקן הכי קטן בתולדות ארגנטיה במשחקי כדורגל - עד ל- 2003.

בשנת 81 נקנה במליון וחצי דולרים על ידי בוקה ג'ונירוס ובשנת 82 ברצלונה קנתה אותו בתמונה ארבע וחצי מליון דולר שהיה סכום שיא באותה תקופה.

אחרי שנתיים בברצלונה עבר לנאפולי, ב 1984 נרכש ב- 7.4 מליון דולר ושבר כל שיק ב- משחקי כדורגל העולמי. שם באיטליה היו הימים הכי מוצלחים למראדונה, אבל לא רק משחקי כדורגל ואוהדים היו מסביבו, היה לו סיוט עם המאפיה באיטליה שסיפקו לו שמים וזה השפיע עליו לרעה. משחקי כדורגל היו החיים שלו, ועכשיו יש מי שמאיים על חייו.

זמן קצר אחרי מונדיאל משחקי כדורגל בשנת 90 נתפס כשהוא משתמש בסמים, בעקבות כך הורחק ממשחקי כדורגל לתקופה ארוכה. מראדונה הופיע לראשונה במדי נבחרת ארגנטינה כשהיה בן 16 שנים מול נבחרת הונגריה אז הוא היה כמחליף. בשנת 1979 שיחק בנבחרת ארגנטיה לנוער וזה באליפות העולם במשחקי כדורגל בט 365.

בשנת 86 במונדיאל כדורגל היו למראדונה את החיים הכי גדולים, הוא זכה עם נבחר ארגנטינה בגביע עולם, ובשנת 90 הוא הצליח למרות הקושי לנצח את ברזיל טכמה נבחרות גדולות והגיע לגמר, אבל אז הפסיד 1:0 לגרמניה. אחרי השעייתו ב- משחקי כדורגל הוא ניסה את עצמו כמאמן עד לשנה זו במונדיאל 2010 בדרום אפריקה, וכמו שכולנו יודעים לא הצליח לחטוף את הגביע.. אולי במונדיאל הבא.

רום ראובן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב